Tiedän että itseään ei pitäisi kiusata lukemalla blogi kirjoituksia joissa minut mainitaan ja kaiken kukkuraksi panetellaan ja kerrotaan valheellisia asioita. Esimerkiksi olen kuulemma yrittänyt entisen  ystäväni miestä ja yms.... Masentavaa.. Ja ne ihmiset jotka ovat käyneet tätä kyseistä blogia lukemassa ( etenkin minulle tuntemattomat) eivät tiedä asioiden oikeata laitaa.

Minulle ovat monet tutut sanoneet että " nosta kunnianloukkaus syyte" Mutta sitä virhettä en tee koska kyseinen henkilö saa tästä vain itse lisää kirjoitettavaa blogiinsa.  Itseäni en ole voinut/halunnut millään tavalla puollustaa. Mutta sen verran voin sanoa,että nainen joka on yli 30-vuotias ( minä kohta 24 vuotta ) ja hoitaa välien selvittelyä kirjoittamalla asiat blogiin on minun mielestäni hullua, Eikö kyseisen henkilön pitäisi olla viisampi ikäisekseen,kuitenkin henkilö vaikuttaa henkiseltä iältään minuakin nuoremmalta.

Mutta itsekin tiedän että itseään ei  kannata "ruoskia" moisen ihmisen takia.

Ehkä ajan myötä pystyn unohtamaan tapahtuneen ja haavani paranevat. Tähän uskon ja lujasti.