Ystäväni paljasti minulle viiltelevän itseään ja on niin tehnyt jo ylä-asteelta asti,mitä tässä tilanteessa voi tehdä? Ystäväni vannotti että en saa kertoa kenellekkään,mutta pelko on aivan sietämätöntä,mitä jos seuraavan kerran saa puhelun että ystäväni on tehnyt ratkaisun ja päättänyt päivänsä. Olen tässä ajatellut ottavani yhteyttä ystäväni siskoon joka varmasti yhdessä kanssi saisi tilanteeseen jotain tolkkua,minä haluan painottaa tässä vielä että itse olen joskus samaa tehnyt ja itse huomasin että siitä ei mitään apua ole ja toisekseen en halua kenenkään tekemisiä tuomita,vain ja ainostaan auttaa. Yiritn ystävälleni ehdottaa nätisti että jos hän vaika haluaisi puhua jonkun sellaisen kanssa joka näihin on työkseen perehtynyt ja ymmärtää,ystäväni vastaus " mä en ole hullu,eikä mulla ole varaa missään sellaisella käydä" Tunnen itseni todella voimattomaksi tässä tilanteessa,ystäväni on kuitenkin jo aikuinen. Mutta mitä voin tehdä? Ottaa yheyttä hänen siskoonsa ja samalla rikkoa meidän välit.? Niin vaikeita päätöksiä on pakko thedä........