Ihmetyksen aiheena eräs ystäväni. Hyvin ailahtelevainen,ei aina tiedä millä päällä on. On rikkonut monien ihmisten välit, esimerkiksi entisessä suhteessa miehensä ja siskons välit yms. Tänäänkin se alkoi multa kysellä miksi en ole vastannu sen viesteihin. Sanoin sitten että mulla ei ole ollu saldoa ja muihin viesteihin olen unohtanut vastata. Ei,hän ei halua ymmärtää vaan alkaa sanoa,että jos mun ja matin (nimi muutettu) suhde sua ahdistaa niin sano. Mua ei se ahdista! Kai min kaveri tietää mitä tekee?  Ja sitten hän sanoi että olenko tehnyt jotain.? Vaikka kokoajan yritin sanoa että et ole. Taas me ollaan tässä samassa tilanteessa. Tuntuu kuin hän vain yirttäisi saada riidan aikaan,ihan tahallaan. Olenko minä tyhmä tässä.? Mutta miksi minä saan aina syyt niskaan.? Olemalla "huono" ystävä mukamas. Ystävälläni on myös se taito että,kääntää kaiken päälaelleen ja vielä ihmettelee miksi hermostun.