Tuntuu todella hyvältä,että ei tarvitse enää stressata. Syynä stressiini oli entinen kaveri löhnäke joka oli hyvin hyvin hallitseva ja narsistinen. Kaikki mitä hänelle sanoin niin käännettiin päälaelleen. Tilanteessani en nähnyt muuta tehtävää kuin katkaista välit lopullisesti ja sitä vaan täytyy kysyä kuka haluaa ottaa "henkisesti" turpiinsa ystävältä? Minä en ainakaan,tiedän että minulla on tällä hetkellä niin hyvä olla ja perhe,ystävät ympärillä tukemassa mua.

Samalla meni tässä "episodissa" löhnäkkeen kihlatun höntin kanssa välit. Mutta minkäs teet kun löhnäke ei voi myöntää mikä vika hänessä on ollut. Olen häntä loukannut kuulemma ja millähän tavalla? Yli vuoteen ei oltu tekemisissä ennen kuin hän minuun otti yhteyttä. Höntti sanoi että olen kuulemma prinsessa luutornissani. ( Nauraa) Täytyy kyllä sanoa,että ihminen joka tunsi minut yli 6 vuottaa ja haluaa tuollaista sepitellä,niin ei tunnekkaan minua lainkaan.